Mega snoei klus begonnen.

Henk Homan die 14 jaar keepertrainer was bij BKC geeft leiding aan de vrijwilligers.

Henk Homan is werkzaam bij de gemeente Hollands Kroon en geeft deze maandag leiding aan de snoeiwerkzaamheden op ons mooie complex aan de Graslaan.

Getooid in een oranje overal en gele helm met de kettingzaag is de oud keepertrainer Henk duidelijk herkenbaar.

De vrijwilligers werden ingedeeld door Henk Jagersma die ook de komende dagen nog veel vrijwilligers zal bellen met de vraag of je tijd hebt om hiermee te helpen.

Als je antwoord daarop positief is zal de dank van de SV Kleine Sluis groot zijn.

De hakselaar om de takken te versnipperen was vandaag verhinderd dus liggen er nu takken aan de rand van het B-veld op West, dus vragen wij om bergrip van de trainers.

Naar verluid zal morgen zal de hakselaar wel aanwezig zijn om weer ruimte op het veld te maken.

De vrijwilligers van maandag waren: Henk Jagersma, Dick Schenk, Piet Jan Muntjewerf, Meeuwis van Brink, Ben Buning met de bosmaaier, Remy Zoer de nieuwe zondag selectie trainer en Peter Langelaan.

Ook onze huisschilder Willem Scheer was de boeidelen van de kantine aan het schilderen maar aangezien hij zo vaardig met de kwast is was hij veel te snel voor de fotograaf.

Op de foto's een indruk van de werkzaamheden van maandag gemaakt door Peter Langelaan.