Een geslaagde Winteractie 2015

Afgelopen zaterdag organiseerde de Veldvoetbal alweer voor het 10e jaar haar Winteractie.

Onder prachtige, zonnige omstandigheden trok een grote groep vrijwilligers langs de deuren met aardappelen, wortelen en uien.

Rond 9:00 uur stroomde de kantine vol met enthousiaste mannen, jongens en meiden. Organisator Meeuwis van Brink had het verkoopgebied (Breezand, Anna Paulowna en Van Ewijcksluis) in wijken verdeeld. Per wijk ontving “de aanvoerder” alle informatie en een zakje met wisselgeld.
Om 9:30 uur gaf Meeuwis de laatste instructies en sprak op voorhand al zijn dankbaarheid uit dat er zo’n grote groep vrijwilligers aanwezig was. Na deze instructie werden de auto’s en aanhangers volgeladen.

Omstreeks 12:00 uur druppelden de eerste wijken weer binnen. Namens de veldvoetbal kreeg iedereen 2 broodjes en een frisje aangeboden. Rond 14:30 uur kwam ook de laatste wijk weer terug.
De Winteractie was ook dit jaar weer een groot succes!

De voetbalvereniging wil nogmaals haar grote dank uitspreken aan alle vrijwilligers, die hebben geholpen. Met name de grote inzet van de B- en C-junioren was helemaal top! Daarnaast een dankwoord voor de bedrijven en leden, die hun auto en/of aanhangwagen ter beschikking hebben gesteld.
Tenslotte willen wij Royal ZAP Anna Paulowna en A.N. Boekel Groentehandel (Waarland) hartelijk bedanken voor hun bijdrage met betrekking tot de aardappelen, wortelen en uien.

Tot volgend jaar!